Modne i wygodne wdzianka - dla Ciebie! ✦ INFOLINIA: +48 798 238 037- Pn-Pt 12:00 - 16:00

Zwroty i reklamacje

WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić na adres sklep@modneiww.pl w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany. Po sprawdzeniu stanu magazynowego w odpowiedzi zwrotnej prześlemy instrukcje wymiany towaru oraz zarezerwujemy potrzebny model i rozmiar.
  2. Paczka powinna zostać wysłana kurierem (dowolnym, wyłączają kuriera poczty polskiej.) 
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub pocztą polską. 
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  5. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  6. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  8. Wymiana towaru odbywa się na koszt kupującego.
  9. Wymianie nie podlegają towary umieszczone w kategoriach: “Akcesoria” i “Zapachy”.
  10. Maksymalny czas rezerwacji towaru na wymianę to 5 dni licząc od dnia poinformowania przez klienta o chęci dokonania wymiany – po tym czasie nie gwarantujemy dostępności produktu.

ZWROT

Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

  • Chęć dokonania zwrotu towaru prosimy zgłaszać drogą mailową, aby otrzymać formularz zwrotny. 

W celu sprawnego zwrotu prosimy wydrukować formularz, który otrzymają państwo poprzez kontakt na adres email podany na stronie, wypełnić i załączyć do zwracanego towaru wraz z paragonem, który jest wysyłany w każdej przesyłce. W przypadku braku takiej możliwości prosimy wypełniony formularz przesłać droga mailową , a do przesyłki załączyć informacje- dane osoby zamawiającej oraz nr zamówienia(etykiety nadawcze są często nieczytelne dlatego weryfikacja przesyłki bez danych w pudełku może znacznie się wydłużyć).  Produkt proszę wysłać na adres: : 

Anita Marzena Seternus
ul.Traktorowa 128
91-204 Łódź

 UWAGA, PRZESYŁKI WYSŁANE NA INNY ADRES NIE BĘDĄ ODBIERANE!

 

  • Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 
  1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony(pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  2. Towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, w szczególności w oryginalnym opakowaniu, czysty- również jeśli chodzi o spody obuwia, bez śladów użytkowania.
  3. Koszty odesłania towaru na zwrot ponosi kupujący.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
  5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
  6. W przypadku korzystania z kodu rabatowego przy zamówieniu podane są warunki jakie trzeba spełnić- tj. minimalna kwota zamówienia, ilość zakupionych par itp. Odstępując od umowy/ dokonując częściowego zwrotu towaru, BOK weryfikuje zamówienie. W przypadku nie spełnienia wszystkich warunków rabatu kwota zwrotu zostaje pomniejszona o wysokość udzielonego rabatu.
  7. Zwrotowi nie podlegają towary umieszczone w kategoriach “Akcesoria” i “Zapachy”. 
  8. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  9. Opakowanie ozdobne nie podlega zwrotowi.

REKLAMACJA

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
  2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną. Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie. We wiadomości e-mailowej należy opisać problem i podać dane osoby, na którą było składane zamówienie ,numer zamówienia oraz datę zakupu.Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik sklepu prześle informację z właściwym adresem, na który należy wysłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności towaru z umową.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
  5. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający.
  6. Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, również jeśli chodzi o spody butów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  8. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.
  1. Reklamacji nie podlegają: – naturalne zużycie odzieży.
  1. W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.
  2. Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji..
  3. Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.